Bezorgen en retourneren

Ik heb een foutje gemaakt in mijn bestelling, kan dit nog veranderd worden?

In sommige gevallen is het mogelijk om een wijziging aan te brengen in je bestelling. Mocht je een foutje gemaakt hebben, geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door, dan kijken we wat we kunnen doen. We kunnen verzonden bestellingen helaas niet meer wijzigen. 

Zodra we je bestelling binnen hebben gekregen, gaan we zo snel mogelijk aan de slag met jouw bestelling. Mocht het zo zijn dat je per ongeluk je huisnummer bent vergeten in te vullen, of heb je per abuis het verkeerde adres ingevoerd? Neem dan snel contact met ons op, dan kijken we of het nog mogelijk is om een wijziging te maken.

Als je een account hebt aangemaakt, kun je daar de status van je online aankopen bekijken. Je ontvangt na bestelling een track & trace code in je mailbox.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen binnen Nederland berekenen wij € 3,99 per bestelling. Voor bestellingen die naar België verstuurd worden bereken wij € 6,95 per bestelling.

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden met PostNL verstuurd. Alle overige pakketten worden verstuurd met UPS.

Bestellingen die geplaatst worden vóór 14:00 uur, worden dezelfde dag nog verzonden. Dat betekent dat bestellingen binnen Nederland binnen 1-2 dagen bezorgd worden. Bestellingen naar België worden binnen 2-3 dagen bezorgd

Neem contact met ons op via het contactformulier, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.

Mag ik mijn bestelling retourneren?

Een product mag je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren als het aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • het product is compleet met alle accessoires
  • Het product is ongebruikt
  • Het product is verpakt, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking


Gemaakte kosten voor het retourneren van een product is voor eigen rekening.

Terugbetaling

Nadat je retour is goedgekeurd, vindt de terugbetaling van het aankoopbedrag plaats binnen 7 werkdagen op dezelfde manier als dat jij aan ons hebt betaald.

Je kunt je product retourneren op de volgende manier:

  1. verpak het product goed en verstuur het in de originele of andere stevige doos.
  2. vul het retourformulier die je bij je bestelling hebt ontvangen of print het opnieuw uit.
  3. plak de doos dicht en verstuur je pakket met de door jouw gekozen vervoersdienst. Wij raden aan om je pakket te versturen met UPS of PostNL.

 

Stuur je pakket naar:

Aquapac
t.a.v. retouren
Luzernestraat 24
2153 GN Nieuw-Vennep

Omdat je zelf verantwoordelijk bent dat wij het product in goede staat ontvangen, raden we je aan om je product te verzekeren, goed te verpakken en alleen gebruik te maken van bekende vervoersbedrijven.

Stuur het product terug, samen met een ingevuld retourformulier of als je deze niet meer in bezit hebt, download het retourformulier dan hier.

Wat vervelend dat er iets mis is gegaan is met jouw bestelling. Stuur een email naar klantenservice@aquapac.nl en geef aan wat er mis is gegaan en wat jouw naam en ordernummer is. Als een tasje beschadigd of incompleet geleverd is, dan zou het prettig zijn als je hier ook een foto van mee kunt sturen. We zullen je zo snel mogelijk helpen bij een oplossing.